Songs I Liked in Middle School But Didn’t Know Were Exxxplicit

I boogied hard to this song in 8th grade, but recently realized I never listened too intently to the lyrics. But now I have and wooooweeee!

Baby when we’re grinding
I get so excited
Ooh, how I like it
I try but I can’t fight it
Oh, you’re dancing real close
Cuz it’s real, real slow
(You know what you’re doing, don’t you)
You’re making it hard for me

All the songs on you requested
You’re dancing like you’re naked
Oh, it’s almost like we’re sexing (oh yeah)
Yeah boo, I like it
No, I can’t deny it
But I know you can tell
I’m excited, oh girl

 Step back you’re dancing kinda close
I feel a little poke coming through
On you

Now girl I know you felt it
But boo, you know I can’t help it
You know what I wanna do

 Baby when we’re grinding
I get so excited
Ooh, how I like it
I try but I can’t fight it
Oh, you’re dancing real close
Cuz it’s real, real slow
(You know what you’re doing, don’t you)
You’re making it hard for me

I wonder if she could tell I’m hard right now, hmmm
Yeah, come on, dance for me baby, ha ha, yeah
Ut oh, you feel that? Alright
Come on, don’t stop now
You done did it, come on, uh, yeah, alright, hold on

About alicestockwellegan

Language and culture enthusiast from New York living in San Francisco.
This entry was posted in America., Bad Words, Just for Fun, Language, LOL, Song, Videos, WTF and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s